Fontos számunkra működésünk átláthatósága, így nyilvánosak:
A Méltóságért Alapítvány éves bevételei nem haladják meg a 200 millió forintot, ezért az alapítvány nem köteles könyvvizsgálatot végeztetni.
Az alapítvány gazdálkodását a kuratórium ellenőrzi. A kuratórium az alapítvány irataiba, számviteli nyilvántartásaiba, könyveibe betekinthet, az alapítvány fizetési számláját, pénztárát, értékpapír- és áruállományát, valamint szerződéseit megvizsgálhatja és szakértővel megvizsgáltathatja.
Az alapítvány működésével kapcsolatos iratokba bárki betekinthet az alapítvány székhelyén (2092 Budakeszi, Gerinc utca 102.) a kuratórium elnökével előre egyeztetett időpontban. A betekintés során mindvégig szem előtt kell tartani, hogy személyes adatokat, üzleti titkokat vagy egyéb adatvédelmi- vagy személyiségi jogot sértő adatokat jogosulatlan személy nem ismerhet meg.
A Méltóságért Alapítvány pártoktól független.
Támogatást csak cégektől és magánszemélyektől fogadunk el, támogatóinkat folyamatosan tájékoztatjuk arról, hogy mire fordítjuk adományaikat.
Panaszkezelési szabályzat
Partnereink számára lehetőséget biztosítunk panaszaik, észrevételeik, javaslataik benyújtására.
Panaszbejelentést az alábbi e-mail címen tehet: info@meltosagert.hu
Telefonon és személyesen is megteheti észrevételeit, javaslatait:
Telefon: +36 30 468 0008
Cím: 2092 Budakeszi, Gerinc utca 102.
Ügyfélfogadási idő: előzetes egyeztetés alapján!
Panasztevő jogai:
– joga van az őt érintő iratokba betekinteni
– joga van a panasz elbírálásról tájékoztatást kapni
– joga van kérni adatainak bizalmas kezelését
A panaszkezelés menete:
Panaszt írásban kell benyújtani a panasz alapjául szolgáló ok keletkezésétől, illetve annak tudomásra jutásától számított 3 munkanapon belül.
A panasz beérkezését követően a titkárhoz kerül, aki azt azonnal regisztrálja és a lehető legrövidebb időn, de maximum 14 napon belül tájékoztatja álláspontjáról a panaszost.
A panasz jogosságáról, elfogadásáról, valamint a kivizsgálásról és a vizsgálatért felelős személy kijelöléséről, a végrehajtás határidejéről az alapítvány kuratóriumának elnöke dönt. Vitás kérdésekben a döntésbe esetenként be kell vonni az alapítvány kuratóriumát is.
A panasz lezárását követően valamennyi, az adott panaszhoz, annak kivizsgálásához kapcsolódó feljegyzés, adat tárolásra kerül az alapítvány archivumában. Az esetleges helyesbítő tevékenység indításáról, annak eredményéről, illetve a bevezetés határidejéről a panasztevő tájékoztatást kap.
Copyright © 2024 Méltóságért Alapítvány – Minden jog fenntartva.